Kus van Piet

1 Feb

Eergisteren ontmoette ik Piet Mondriaan compositie nummer 1 met grijs en rood uit 1938.

Onderstaand stel ook maar zij hoorde niet wat wat Peggy Guggenheim er over te zeggen had omdat ze geen audiotour van €7 hadden gekocht.

IMG_2671IMG_2660

Zij konden wel dit lezen maar deden dat niet.

IMG_2661

En weten waarschijnlijk dus ook niet dat Piet Peggy kuste. Ik vraag me af of hij dat deed voor of nadat ze met elkaar gedanst hadden.

ps

de opnames maakte ik illegaal nadat ik kort ervoor was gewaarschuwd door een vrouwelijke suppoost die me moeilijk zag doen met mijn iPhone. Ze adviseerde me geen opnames te maken als zij er was maar het zou proberen als haar shift werd overgenomen door een student.  Niet doorvertellen svp. Ik kwam haar een dag later tegen voordat ik de vaporetto opstapte op weg naar het station. Ze groette me vriendelijk.

Geef een reactie

