Water Woorden

9 Dec

waterwoorden_959.001

Vanochtend op zoek naar woorden ging ik naar buiten en werd geraakt door de prachtige zonsopkomst. Net als gisteren toen ik met mijn vouwfietsje in de trein naar buiten staarde en tussen Dordrecht en Sittard de zon op zag komen.

Nu was ik echter op het eiland van Dordrecht en liep in de tuin van Villa Augustus op weg naar een cappuccino en een croissant kaas. Daar in de tuin koos ik voor het zijpad in plaats van het rechte pad direct naar de achterdeur. Het licht viel daar prachtig langs het gebouw.

zonsopkomst

Terugkijkend op mijn iPhone vond ik het resultaat tegenvallen en besloot het perspectief te veranderen. Het resultaat paste veel beter bij het gevoel dat ik weer wilde geven:

zonsopkomst2

Waardoor ik het water hoorde stromen:

En dacht aan de zachtheid van water en dat er niets zachters aanvoelt dan langzaam stromend water:

Ik werd het water ingezogen en keek rond in een prachtige onderwaterwereld.

Een prachtige onderwaterwereld. Kennen jullie David Gallo?

Ik was zonder woorden maar niet zonder water.

 

Eén reactie to “Water Woorden”

  1. Sandra Blekemolen 9 december 2015 bij 5:18 PM #

    PRACHTIG!!

Geef een reactie

