Dank Diane. Thinking by Doing verhaal 625/1.111

24 Dec

DANKDIANE625.001

“Ik ben ’n enorme fan & vind je ronduit geniaal. Ik heb al je 624 blogs gelezen. Ik heb genoten, gelachen & heel veel van je geleerd. Zo ook ’t belang van feedback. En….dat feedback kan voelen als straf & iets negatiefs maar dat niet is. Dus even volgens het boekje..sorry boek ‘Wat voor mij werkte is je verfrissende blik, je vlijmscherpe observaties, je briljante humor, je tomeloze originaliteit, je taalvirtuositeit, de beeldschone typografie van de rode blokjes & het vertrouwen dat je met jouw stalen discipline iedere dag in mijn mailbox zit.’ Héél veel dank daarvoor. Wat ’n kado! “

Dit is een Whatsapp bericht die ik gisteren ontving van een echte fan. Het bericht is nog wat langer maar dan zou ik de post verklappen die ik op 0303 ga schrijven. Dat is namelijk de dag dat ik mijn 666ste verhaaltje schrijf. Wat dat betekent? Only God knows.

Diane, zo heet ze, is echt een enorme fan. Ze is een van de weinige van de ruim 7 miljard wereldburgers die al mijn verhalen heeft gelezen en ook op de boekverbranding was afgelopen 26 januari 2014. In een kerkje in Dordrecht met het telefoonnummer van mijn geboortedag nam ik, voorlopig, afscheid van dit blog. Ik verbrandde alle 1 keer uitgeprinte verhalen van dit blog tot de mensen in de kerk met verstikkingsverschijnselen de kerk moesten ontvluchten. Tijdens de borrel achteraf kreeg ik van Diane een fantastisch kado. Ze had voor elke week die ik geschreven had een kadootje gemaakt en in een mooie oude reiskofffer gestopt. Ik heb er ter plekke 1 uitgepakt en vervolgens gewacht tot het moment dat het goed voelde om dit kado echt in ontvangst te nemen. En dat is nu. Wat is er mooier dan op 24 december 51 kadootjes te openen. Vanavond doen we kadootjes met de familie maar vanochtend doe ik kadootjes met Diane. Dankjewel Diane. Wat doe je 0303?

IMG_6605

Eén reactie to “Dank Diane. Thinking by Doing verhaal 625/1.111”

  1. Els 24 december 2014 bij 10:22 AM #

    Een superfan mag je wel zeggen…
    Veel plezier met de kadootjes 😀

Geef een reactie

