Neem een Abo. Dit is Design Thinking by Doing verhaal 577/1001

5 Nov

De beste manier om me te volgen is de hele dag achter mee aan te lopen. Dan weet je zeker dat je niets mist. Een ander alternatief is me met een drone met camera volgen. Het doet me denken aan de radiografisch beweegbare hand uit Edward de Bono’s boek ‘The Exercising Machine”. Maar je kunt ook gewoon een abo nemen op dit blog. Mijn pensioen zijn mij 1001 fans die alles van me kopen. Dat zijn er nu nog maar een handjevol maar ik heb ook nog even, hoop ik. Tijd.

Tijd die ik nu niet heb. Niet dat ik dood aan het gaan ben maar omdat mijn trein om 6.08 vertrekt naar Kortrijk via Gorinchem.

Ben op weg naar het Creativity World Forum.

Helaas uitverkocht.

Tot morgen.

Schrijf in het Belgisch.

Z.o.z.

PS (kijken of ze me volgen)

Cees ik ben er niet vandaag.

Stagiaires morgen ook niet.

Laat even weten of jullie dit ontvangen hebben.

3 Reacties to “Neem een Abo. Dit is Design Thinking by Doing verhaal 577/1001”

  1. robbert jansen kanado 5 november 2014 bij 7:09 AM #

    jazekers

  2. Els 5 november 2014 bij 10:11 AM #

    Tot laters dan 😉

  3. Marloes 6 november 2014 bij 11:48 AM #

    Ik heb het in ieder geval gekregen. Het mooie is dat ik niet onmiddelijk hoef te reageren..

Geef een reactie

