TED mobiel

18 Jan

tedmobiel2.001

Gisteren sprak ik iemand met een Livestrong armbandje. Een mooie aanleiding om weer eens over fietsen te praten met een gelijkgestemde. Over fietsen praten is namelijk veel leuker als je zelf ook fietst. En aangezien ik na een maandenlange blessure weer aan het trainen ben voor Luik Bastenaken Luik had ik wel zin in een goed gesprek over doping, afzien en geschoren mannenbenen. Het gesprek over fietsen ging echter al heel snel bergafwaarts. Dit kwam door het antwoord op de vraag ‘En hoe vaak fiets je per week?’

‘Niet. Geen tijd.’ zei hij.

‘Wanneer fiets jij dan?’ vroeg hij.

‘In de ochtend. Na het schrijven van mijn blog.’

‘Schrijf je ook nog dan ’s ochtends? Waar haal je de tijd vandaan?’

‘Ik heb net zo weinig tijd als jij.’ zei ik. ‘Ik heb alleen veel meer prioritijd.’

Ik vertelde hem maar niet dat ik gisterochtend tijdens het fietsen ook nog twee geweldige TED filmpjes had bekeken. Op mijn TED mobiel. Want soms is prioritijd niet voldoende. Soms moet je slim combineren……en vroeg naar bed.

tedmobiel

 

 

4 Reacties to “TED mobiel”

  1. Carolien Geurtsen 18 januari 2014 bij 10:01 AM #

    ik wil ook weer zo’n trapfiets voor op zolder
    Vorige ging kaputt en dacht niet m te zullenmissen nu ik in een fietsgemeente woon, maar ik mis dat uurtje ’s cohtends echt 😉 Cause I remember the biking and reading, or watching TEDs in exactly the same way

  2. els 18 januari 2014 bij 11:52 AM #

    je kan ook buiten fietsen hoor 🙂

  3. Bart van der Bom 18 januari 2014 bij 2:24 PM #

    Super Cor !

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ken jij zenoemenhetdesignthinking? | Design Thinking by Doing - 26 januari 2014

    […] TED mobiel […]

Geef een reactie

