Afbeelding

CORAKEL2

16 Dec

20131216-064518.jpg

4 Reacties to “CORAKEL2”

  1. Roeline 16 december 2013 bij 2:03 PM #

    Nou dat is mooi, telt aan de andere kant van de plas( zuid-Holland) ook als buitenland? Toch maar serieus werk van maken!

  2. utrecht 1 februari 2014 bij 11:04 AM #

    Hoi Cor,

    Half december stelde ik het orakel een vraag, namelijk nummer 16 Krijg ik promotie met het geluksnummer 7. Hoe bizar is het dan dat ik vorige maand promotie heb gemaakt en dit al door het orakel was voorspelt…..

    Ik dacht dat je wel leuk zou vinden om dat nog als reactie te horen op je super leuke blogberichten van afgelopen jaar. Heel veel succes met je nwe project, ik ga je weer volgen.

    Groetjes, Tara

    • cornoltee 1 februari 2014 bij 11:10 AM #

      Tara,

      Dat is geweldig. Gefeliciteerd! Maar waarom ben ik niet verbaasd?
      🙂
      Veel plezier met je promotie.
      Groet
      Corakel

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ken jij zenoemenhetdesignthinking? | Design Thinking by Doing - 26 januari 2014

    […] CORAKEL2 […]

Geef een reactie

